Únja már a kommersz serlegeket, a távolkeleti tömegcikk plecsniket? Kellemetlen az írószerboltokban kapható oklevélblankettákat használni mert soha senki nem teszi ki még az iroda falára sem? Ha úgy érzi, hogy jutalomként ízléstelen vackokat "adományozni" kínos, akkor érdemes tovább olvasnia.
Az ösztönzés a szervezeti felépítmény összetartó ereje. Az erkölcsi elismerés, a megbecsülés kézzel fogható és mindíg szem előtt lévő emlékművei az egyéni és vándordíjak. Ezek a nagyközönség előtti átadásuk pillanatától folyamatosan emlékeztetik a díjazottat, és munkatársait egyránt arra az emelkedett pillanatra, amit a mintaszerű szorgalom, vagy a különleges kihívást jelentő feladatok sikeres teljesítése hozott.
A nemes anyagok használata és a míves iparművészeti munka összhangja a sikert idézi a Soltész Melinda üvegtervező iparművész tervei alapján készült egyéni és vándordíjakban, melyet a Pepsi Americas megrendelésére szállítottunk a 2007-es év kiemelkedő teljesítményeinek elismeréséhez.
A "Connection" díj akrilüveg "C" formába zárt polírozott rézgömbje a Pepsi céglogó formavilágából építkezik, felületébe gravírozással került fel a díjazott neve és a kategória egyaránt.

A "Simply the Best" vándordíj megidézi a Pepsi logó elemeit, éppúgy mint magát a terméket, a formába öntött, buborékokat magába foglaló üveghullám tetejére ültetett cizellált rézgolyóval. A kiemelkedő eredményeket elért országok neve és a hozzájuk tartozó évszám, a polírozott síküveg talapzatra illesztett réztáblára került.

A 2008. évi "Brand Building" díjak: kristályüveg, 3D lézergravírozással, selyemmel bélelt díszdobozban.

